Rover teszt KarlÁdival

Kedves emberek!

A tudatos vásárlás korában, fontosabb lett a polírozós csilingelő szép szavaknál, a néha nyers, de őszinte beszéd. A világban egy csomó gyártó kínálja alkatrészeit különböző, sőt néha szemgúvasztó árdifferenciákkal. A saját építésű bicajaim mindegyikénél, már letesztelt alkatrészeket használok. Legfontosabb szempontjaim, a funkcionalitás, a tartósság és a biztonság, ja és persze az hogy a termék ára, arányosságban legyen mindezekkel a feltételekkel. Egy dolog garantáltan nincs a listán, ez pedig a csomagoláson feltüntetett gondosan MEGDIZÁJNOLT márkajelzés. Pont leszarom hogy ki gyártaja, a lényeg, hogy használható legyen és ne érezzem magam átbaszcsizva. Erre jók a tesztek, amit valamilyen oknál fogva, sehol nem erőltetnek, pedig a gyors amortizáció megelőzhető, nem csak egy jó választással, de a rendszeres karbantartással akár 3-4 szeresére is megnövelhetjük a hajtásrendszer élettartamát. A retkes leharcolt rendszerrel, kizárólag mi szívunk. Ha ápolt a bicajod forgórésze, akár 20-30%kal kevesebb energia kellhet a vas mozdításához.

Igaz történet alapján:

Ádámnak 2700 km-rel ez előtt raktam fel a hajtásszettjét, ez 2018 április 10-én volt, amikor is megépült a Rover bicaja, azóta megjárták együtt a Szlovén hegyeket és legutóbb a Kékest támadták meg sikerrel. Ádit jó arcnak tartom, nem egy állat( bár nagyon szereti őket PACSI), magyarán tudja használni és ápolni a szettet, így őt választottam a Sun Race alkatrészek tesztalanyának. 2700 kili után a láncba éppen beleesik a 0.5 ös mérce, azaz ha minden jól meg, az életének kb a felénél tarthat, ami azt jelenti, hogy a hajtásszett nagyon jól vizsgázott és bármikor felveszi a versenyt a 2x annyiba kerülő NAGY?testvéreivel.

Fontos, hogy Ádi barátom mindig tisztán tartotta a hajtását és Rohloff(2000.- Ft 0.5 dl) olajat használt.

Sunrace CSM66 kazetta 4000.- Ft

Sunrace CNM84 lánc 3000.-

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.