Rover teszt KarlÁdival

Kedves emberek!

A tudatos vásárlás korában fontosabb lett a polírozós csilingelő szép szavaknál a néha nyers, de őszinte beszéd. A világban egy csomó gyártó kínálja alkatrészeit különböző, sőt néha szemgúvasztó árdifferenciákkal. A saját építésű bicajaim mindegyikénél már letesztelt alkatrészeket használok. Legfontosabb szempontjaim a funkcionalitás, a tartósság és a biztonság, ja és persze az, hogy a termék ára arányosságban legyen mindezekkel a feltételekkel. Egy dolog garantáltan nincs a listán, ez pedig a csomagoláson feltüntetett gondosan MEGDIZÁJNOLT márkajelzés. Pont leszarom hogy ki gyártaja, a lényeg, hogy használható legyen és ne érezzem magam átbaszcsizva. Erre jók a tesztek, amit valamilyen oknál fogva, sehol nem erőltetnek, pedig a gyors amortizáció megelőzhető nem csak egy jó választással, de a rendszeres karbantartással akár 3-4 szeresére is növelhetjük a hajtásrendszer élettartamát. A retkes, leharcolt rendszerrel, kizárólag mi szívunk. Ha ápolt a bicajod forgórésze, akár 20-30%-kal kevesebb energia kellhet a vas megmozdításához.

Igaz történet alapján:

Ádámnak 2700 km-rel ez előtt raktam fel a hajtásszettjét, ez 2018 április 10-én volt, amikor is megépült a Rover bicaja, azóta megjárták együtt a Szlovén hegyeket és legutóbb a Kékest támadták meg sikerrel. Ádit jó arcnak tartom, nem egy állat (bár nagyon szereti őket PACSI), magyarán tudja használni és ápolni a szettet, így őt választottam a Sun Race alkatrészek tesztalanyának. 2700 kili után a láncba éppen beleesik a 0.5-ös mérce, azaz ha minden jól megy, az életének kb a felénél tarthat, ami azt jelenti, hogy a hajtásszett nagyon jól vizsgázott és bármikor felveszi a versenyt a 2x annyiba kerülő NAGY?testvéreivel.

Fontos, hogy Ádi barátom mindig tisztán tartotta a hajtását és Rohloff (2000 Ft 0.5 dl) olajat használt.

Sunrace CSM66 kazetta 4000.- 

Sunrace CNM84 lánc 3000.-

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

5 × 4 =