gerinc

Szeretem a kritikát

Ha valaki megtanulja értelmezni, csakis építő lehet!

Ezennel meghirdetem a vásárló elégedetlenségi programomat. Hálás leszek mindenkinek aki garanciális javításra visszahozza a bicaját, sőt kifejezetten kérem is hogyha hiba van elsődlegesen nekem jelezzétek, mert a felelős én vagyok, a RideKálmán!

Ha a gyanú felmerül benned, hogy a szerelőd nem végzett pontos munkát, járj a végére a dolognak. Ha az ember munkát végez, benne van a hibázás lehetősége. Ha te felhívod a figyelmét a hibára, megadod neki a lehetőséget a fejlődésre, ezért nem hogy haragudnia, inkább hálásnak kellene lenni neked.

De mi van abban az esetben, ha a hozzá nem értésedet kihasználva, mondjuk ki őszintén Átbaszott. Ebben az esetben vagy az a helyzet, hogy Ő sem értett hozzá, vagy ami ennél még rosszabb, hogy szándékosan megkárosított. A vásárlók jó része ebben az esetben nem reklomál, viszont nem is megy oda javíttatni többé. Ez mégsem teljes megoldás.

Talán még nem érzed, hogy 2021-ben jelentősebb árú készlet hiányvárható, ez mégsem jogosít fel senkit arra, hogy erre hivatkozva, minőségtelen alkatrészeket szereljen be a bicajodba, ráadásul, a tisztességes piaci ár több mint 2xeséért.

kurvára le fogom szarni ha a bringaszerelők? nagy része utálni fog, a lényeg hogy a vásárló megkapja a méltó szolgáltatást egy szakszervizben.

Kibaszottul megelégeltem azt a bárgyú lagymatag hozzáállást amit az emberek nagy része tanúsít a velük szemben elkövetett átbaszásokkal kapcsolatban.Fogjunk össze és szűrjük ki a csalókat.

Értékeld a szervizt vagy boltot a Google oldalon a tapasztalataid szerint. Csatlakozz a Tandem közösséghez és mond el az észrevételeidet.

FELELŐSSÉGVÁLLALÁS a legfontosabb közös ügyünk. Azért mert a politikusok jó része pl szarik rá, hát jövő áprilisban majd mi is rájuk.

REKLAMÁLNI KÖTELEZŐ!

Ha nem teszed, akkor azt éred el, hogy a kereskedő a következő ügyfelét is lazán át fogja baszni ebből pedig előbb vagy utóbb autószerelő szindróma lesz.

Októberben volt 2 éve hogy a bodza hozzánk került. Mivel november végén jár le a műszaki, így most volt a 2. vizsgája. 10 szerelővel próbálkoztam. A dolog érdekessége, hogy a 10 ből mindegyik jól dolgozott, de 2 év alatt annyi információt gyűjtöttem a teherautómról, hogy az utolsó műveletet, ami egy kuplungszerkezet cserét vont maga után, 185000.- helyett 2000.- ftos szimering cserével orvosoltam.

A javítás folyamatának 10 pontja nálam a RideKálmánnál.

  1. Állapotfelmérés.
  2. Árajánlat.
  3. árajánlat elfogadása
  4. javítás
  5. felmerülő plussz költségeknél értesítés és egyeztetés
  6. tesztelés
  7. fizetés
  8. Átadás
  9. Reklamáció esetén a hiba javítása
  10. extra Cserebringa

Tudom neked is és nekem is van jópár KONKRÉT példa is a tarsolyunkban, de bárcsak ott tartana a vitakultúra, hogy a szemébe mondjuk a problémát és nem a háta mögött fröcsögünk.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

kettő × egy =