Menü Bezárás

Vasiparipa – a műhely titkaim

Az új helyre költözésem jelentős oka, hogy egyre gyakrabban fogom kezembe a hegesztőstukkert. Ebben a bejegyzésben szeretném ha meglátnátok egész közelről, hogy milyen eszközök kellenek a kerékpár váz gyártáshoz és az alkatrészek megjavításához. Én egy 5-200 Amperes egyen váltóáramú (AC/DC) hegesztőgépet használok, mely lehetővé teszi, hogy akár anyu lábosának alját ami 0.5mm, vagy egy 1cm vastag acél gerendát meghegesszek. Én leggyakrabban bringavázakat szoktam hegeszteni, melyek vastagsága a 0.8-1mm között van, mint ahogy a képen a lila Peugeot váznál is láthatjátok. Hogy az anyag ne égjen át, egy impulzus technológiára van szükség, ami hasonló ahhoz mint ha periódikusan ki be kapcsolgatnám a hegesztőpisztolyomat.

Ahhoz, hogy pl a Speedmaster elkészülhessen, szükségem van egy csőhajlítóra, csőáthatás vágóra, szögmérőre és egy vázsablonra. Bármilyen törésed van, hozd el és megvizsgálom, hogy javítható -e. Alumínium vázakat egyenlőre nem vállallok, de ez a költözéssel változhat. Egyszerűen nem bírja a hálózatom.

Javítottam már, letört váltópapucsot, törött nyeregbilincset a vázon, cseréltem már nyeregvázcsövet, csomagtartót is tuningoltam, de csináltam bukócsövet motorra, vagy tetőcsomagtartót a Bodzára. Sláger javításaim a villanyak toldás és a fékcsap, tárcsafék konzol hegesztése.

Kerítést és lépcsőkorlátot nem vállalnék, de bringa vagy motorral kapcsolatos javításokkal fordulhatsz hozzám.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

húsz − tíz =