Modellfrissítés: P.U.B. V2

Mint ahogyan a cím is elárulja, a 2016 os indítás óta változatlanul fasza minőségű és sok elégedett vásárlót hozó, továbbá cserebicajként is tesztelhető P.U.B. azaz a személyes városi bicajod több tekintetben is megújult. Lássuk a részleteket.

A váz és villa: Anyaga nem változott, viszont egy korszerűbb geometriát kapott, miszerint a felső csöve ugyanazzal a hosszúsággal rendelkezik, mint a tartószerkezet nyereg vázcsöve, pontosabban két méret amiben kapható az 53-53 és az 59-59. Ezzel a gerincfájdalmak ki is vannak lőve. A váz fara is rövidebbé vált, ami még dinamikusabbá teszi a hajtásodat. A villa szára 1″ ről 1 1/8 ra dagadt és acél helyett alumíniumra váltottunk.

Agyak: A másik legfőbb elem, ami a kónuszosról, a sokkal hosszabb élettartamú zárt csapágyasra minősült felfelé. Így ez egy plusz opció, ami a Templomból átvándorolt a Kocsmába

Küllőzet: A P.U.B.-ot saválló rozsdamentes acél DT küllőkkel fűztem 3 keresztre. Kimagasló a szakítószilárdsága és ellenáll a korróziónak, de ami a legfontosabb, hogy állandóan tartja a magas minőséget.

Felni: RIM 40A – Ahogy a fotó is elárulja, a PUB bicajok alapfelszereltségébe mostantól beletartozik a 40mm magas triplafalú aero profilú felni is. Ez egy minimális súlytöbblettel, de annál nagyobb merevséggel és stabilitással jár.

Fékrendszer: Promax RC 462 – 2 forgáspontos ráadásul cserélhető pofás fékek, ahogy illik. Így növelve a fék hatékonyságát és hosszabbítva a felni élettartamát.

Bowdenezés: Minden esetben saválló rozsdamentes fékkábeleket használok, ezzel csökkentve az ellenállást. Ezeket a kábeleket is érdemes évente megúsztatni WD40 ben.

Fékkar: Trinity BL 328 – Bár egyértelmű – számomra – hogy odafigyelek a fék és a fékrendszer kompatibilitására. Ha a bringádon keménynek érzed a féket, akkor az simán lehet azért, mert a kar nem kompatibilis a fékeddel.

Hajtómű: Neco Sports – Acél lánctányér alumínium karral.

Lánc: több próbálkozás után a Connex 108 mellett tettem le a voksomat

Monoblock: Zárt csapágyas Neco

Kormány: Zoom Alumínium 4cm emelkedésű, 60cm széles, természetesen méretre szabható.

Stucni: 70mm előfutású 4 csavaros alumínium.

Nyereg: A Selle Monte Grappa Liberty Maxxx nyerge jól vizsgázott kényelemből. 3000.- Ft árkülönbözetért válszthatod pl a Velo Plush zselés nyergét, de felfelé bármi mást.

és végül a cipők… azaz a külső gumik. A jó minőség mellett korteskedni a leghálásabb dolog. Van ez az alkatrésze a járműveknek, ahol a legnagyobb részben dőlnek el a történetek. Mint jó csajt, vagy pasit, vagy mindkettőt az életünkbe, ezt is ápolni kell, de mindenek előtt választani egy megfelelőt, azaz a legjobbat nekünk. Aki nem szúr ki velünk a kritikus pillanatokba, aki nem ereszt le amikor éppen benne lennénk minden rosszban, aki velünk gördül, de nem tapad mint egy nyálkás pióca és aki ha másfelé is sodor az élet, legalább marad utána egy szép emlék, pl egy szép nadrágszíj, vagy egy gitárpánt. A Continental Super Sport Plus gumi a legjobb társ TPI 84 3 rétegben, azaz egy 25.4×25.4mm es területet ennyi szövetszál fed be.

Bónusz: Az R.K – P.U.B. modellt kérheted 3, 5, vagy 8 sebességes agyváltóval is. Ebben az esetben az áruk így alakul. 3-as 170.000.- 5-ös a legnépszerűbb 182000.- a 8 as pedig 201.000.- Ft

Ez tehát a PUB 2. generációja, ha kéred egyetlen egy logót sem festek rá, de ha szeretnéd reflektíven fog csillogni az egész. Bármilyen örült festést megvalósítok, a lényeg, hogy a szint emelve lett és a minőség is ezzel, az ár viszont csekély mértékben változott. 135000.- 12016 os ár 150000.- Re korrigálódott, amiben benne foglaltatik 10.000.- Ft, ami az én összeszerelési díjam 66%-a

Ha szeretnél egy ilyen bringát, gyere be a boltocskába és megbeszéljük a részleteket.