Aki még nem hallott róla, a RideKálmán Bringaműhely(RK x BM) bringa tuningolással is foglalkozik, azaz gyári felszereltségű kerékpárokat tesz időtállóvá.
Ami kívülről nem látszik, de ha megvásárolsz egy gyári bicajt, annak sok rejtett hibálya lehet, amit alapos szervizeléssel és átvizsgálással ki lehet küszöbölni. Nézzük mik is ezek. Kezdjük a sort a két legfontosabb egységgel úgy mit a gumiabroncs és a fékberendezés. Az esetek legnagyobb részében a gyártócéget a profit maximalizálás érdekében ebből a két alkatrészből építik be a legsilányabb darabokat. Itt a lehetőség, hogy a műhelyemben kijavíttasd ezeket a gyári hibákat, vagy már eleve építtesd velem, vagy építtesd újjá a saját kedvenc bringádat. Mostpedig lássuk a jó bringa titkos összetevőit
Fékrendszer: a jó fékhatás alapja, a ….. és a ….. Műhelyemben kizárólag …. bowdenezést és …… fékbetéteket használok. Vannak olyan ismert magyar gyártócégek akik meg a fék és a fékkar rendszerkompatibilitására sem figyelnek. Ez az én műhelyemben nem fordulhat elő
Az autók és a motorok fékhetása elöl és hátul eltérő. Az első fék 70% a hátsó fék 30%. A gyártócégek ezt a fizikai hatást nem alkalmazzák, legalább is nagyon ritkán látni, én pl soha. Az RKBM ben tuningolt bringák között a hybryd jelzővel ellátottakon az első fék hatásfoka nagyobb, mivel fékezéskor az első kerékre eső teher aránya is jelentősebb. Aki nem hiszi, próbálja ki a Bikepolo nevűsportot, ahol csak 1db elsőféket használunk.
A Gumik: Egy jó külsőgumi ismertetőjelet a TPI azaz a nényzet inchre eső szövetsűrűség. Ennek értéke minimum …, Üzletemben segítek a helyes gumiválasztásban, és akár 50 %-ot is spórolhatsz, úgy hogy a minőség megmarad, vagy még jobb is lesz. A külsőgumid nyomását HETENTE ellenőrizd
A kipontozott részek tartalmát szívesen elárulom személyes találkozásunk alkalmával a műhelyemben. Nyitvítartásomat egy arasznyira jobbra fél 3 nál találod.